Post by lagipsapassei on Feb 10, 2022 13:01:32 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Nameless Cat ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Nameless Cat IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes onbeperkt punten ▞▞▞
▞▞▞ Nameless Cat 2022 version ▞▞▞
Het niveau in de sneeuwkerk waar je aan het friggin terraria worm ding ontsnapt is veel te moeilijk
leuk maar het maanniveau is een hel
Nameless Cat Akční oar
From the binance coin paper wallet to hardware wallets, android and ios apps, and web wallets. ... www.google.cat/url?sa=t&url=https://9anime.media
Dit was een geweldige game, maar de besturing is waardeloos. Je gaat te langzaam in de lucht en de vallen waren moeilijk te voltooien omdat de kat te snel was, maar over het algemeen hield ik van het verhaal en het spel.
Dit is ng want als ik het elke seconde speel, kreeg ik een bevriezing en kreeg ik een donker scherm en wanneer ik probeer te herstarten, bevriest het weer...... Ughh ik weet dat het leuk is, maar het is nu niet leuk...... Dit oplossen of ik verwijder dit spel!!!!
Kijk, het zou 5 sterren zijn als level 15 er niet was, persoonlijk denk ik niet dat er op timing gebaseerde puzzels zouden zijn in een niveau waar je wegrent, het maakt me gewoon gek. Maar verder is het spel geweldig! 😊
Nameless Cat Akční oar
De game is leuk bij de start, maar sinds ik en mijn vrienden niveau 10 van de eerste fase en de rest van de niveaus en fasen bereikten, is het niet langer leuk, het geeft ons alleen stress omdat we onze telefoons willen breken, omdat vanaf niveau 10 de moeilijkheidsgraad escaleerde zojuist zo hoog dat sommige van mijn vrienden bijna hun telefoon braken, dus als jullie betere fatings willen, maak het spel dan gemakkelijker
Advertenties worden vervelend
Staff! - Job Game | Simulator असल की नकल वाले गेम egou
Slecht laatste niveau Onmogelijke vertragingen en soms zelfs niet in je duim
bedieningselementen en karakterbeweging kunnen veel beter zijn
Bruh slecht spel
Nameless Cat is een spel dat ik niet aanraad voor de gameplay, maar voor de reis. Nameless Cat is een spel met geweldige graphics, muziek en personages; wat verrassend is als je bedenkt hoe weinig pop-upadvertenties er zijn! Als je op zoek bent naar een vermakelijk spel, dan is dit het. Niveaus zijn cognitief en uitdagend, maar erg leuk. Ondanks dit alles nemen de gamecontrollers alles weg! Ik heb menig spel verloren aan die verdomde pijltjestoetsen (de controllers reageren niet al te snel).
Het is een goed idee van een game met geweldige graphics. Maar de besturing is verschrikkelijk, laggy en reageert niet. De puzzels zijn erg goed, maar meestal nodeloos moeilijk en zorgen ervoor dat je faalt om terug naar het begin te worden gebracht als je niet naar een toevoeging voor een checkpoint hebt gekeken (als er een in dat niveau is) Ik zal de installatie ongedaan maken omdat dit spel gewoon te onhandig en onnodig moeilijk is na de eerste paar "gemakkelijke" rondes
Is dit een woedende game lol ik ben zo vaak gestorven
Gamesmuziek is triest en de bediening is moeilijk te gebruiken
Oké, denk ik, maar geen offline checkpoints verpesten dit volledig
Veri cool spel ja
Nameless Cat Action owox
Goed spel, het is uitdagend en het verhaal is zo ontroerend. Goed gedaan, MAAR er zitten nog wat bugs in het spel, ik hoop dit zo snel mogelijk te verhelpen
Ik hou ervan, maar ik ben er slecht in / sterf de hele tijd 🥲
Level 15 parkour maakt dit spel onspeelbaar
Ik ben dol op de graphics, maar ik zit serieus vast op niveau 3 omdat ze de kat te laag lieten springen om een van de andere stappen te bereiken om naar je volgende niveau te komen.
Ik verwijder deze game vanwege Boss 1 BYE FOREVER. Elke inhoud van deze game is VERWIJDERD omdat het ALLEEN kan worden ontgrendeld als je baas 1 verslaat en ER IS GEEN MANIER OM HET OVER TE SLAAN. DOEI
Advertentie bekijken om checkpoint te ontgrendelen? Werkelijk?
Nameless Cat Akční oar
AniWay nummer 56
Game art is een goede game is niet moeilijk, maar de besturing is niet verfijnd en maakt het dus moeilijk om te spelen
The nameless one - Muziekweb
Nameless Cat Akční oar
Automatisch verplaatsen verpest het spel. Er is geen manier om het uit te schakelen en het voegt moeilijk een pseudo toe aan het spel.
Echt een geweldig spel, begrijp me niet verkeerd, maar erg moeilijk en dat vind ik leuk, maar als ik beweeg en spring en als ik mijn handen loslaat, blijft het minstens een seconde bewegen en ik sterf bijna elke keer ook de kat minder snel maken omdat ik denk dat dat het probleem is dat ik graag een 5 zou geven, maar het is gewoon veel te moeilijk voor elk lichaam, dus zorg ervoor dat de beweging vtter bedankt.
Download Nameless Cat Apk v1.3 voor Android
Vanuit Fibonapps bieden wij u de mogelijkheid om de APK Nameless Cat volledig gratis te downloaden. Aan de onderkant van de pagina laten we de link voor u
Albums waarop het liedje The nameless one te vinden is. ... The nameless one. Album: The ghost, the elf, the cat and the angel. The Iditarod. apr 2002.
Verander alstublieft uw bedieningselementen voor de controller van joystick voor moment naar d-pad voor beweging. Of voeg joystickgevoeligheid toe. Of zelfs betere configuraties voor je controller.🤔 anders dan dat geweldige spel!!
Edelin Tales: The Nameless Dread · Luor[luorgame.free.fr] Splotches[splotchesgame.com] Ivory Springs[www.konjak.org]
De snelheid maakt de beweging erg moeilijk te controleren. Ook is de dialoog zo klein dat hij onleesbaar is.
Geweldige kwaliteit met onderweg goede uitdagingen die gepaard gaan met een fantastische verhaallijn.
Wordt soms bijna onmogelijk als op advertenties gebaseerde controlepunten niet worden gebruikt, misschien was dat wat de ontwikkelaar wilde, maar de game werd volgens mij soms te frustrerend en uiteindelijk gaf ik het op wat ik niet leuk vond, want ik zie graag het einde van verhalen
Spel ziet er netjes uit, maar het nft-ding heeft me gewoon weggestuurd
Het laatste niveau is erg moeilijk te halen!! Als ik sterf in de tweede ronde, moet ik opnieuw beginnen. En na een tijdje wordt het saai en vervelend. Het moet worden opgeslagen na de eerste ronde
Het zal niet installeren.
In wereld 3 niveau 7 is het zaagbladgedeelte volledig onmogelijk. Er is een blok aan de bovenkant dat de sprong van het ene platform naar het andere blokkeert. En er is een teleporter direct naast het level en de pijl lijkt daar te teleporteren, maar het laat me niet toe, ook al druk ik letterlijk op de knop. Ik heb het spel verwijderd na talloze uren proberen om dat niveau te verslaan. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe iemand dat niveau heeft verslagen. De graphics waren geweldig en dat gold ook voor de overlevering. Gewoon alsjeblieft nerf dat niveau.
Het was oke en schattig. Tot level 15. Hoe moet iemand dat in godsnaam verslaan?! Geen checkpoints, de kat is niet snel genoeg, sprong niet hoog genoeg.
De controles waren onder de maat. Geweldige sfeer en vormgeving. Niet te moeilijk, maar ook niet eenvoudig.
Ik ben dol op dit spel, maar heb het snel verwijderd op drakenniveau, het is letterlijk onmogelijk voor mij om te slagen! Ik heb het minstens 20 keer geprobeerd! Het is veel te moeilijk.